Inlägg: 1308000
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja självklart bra lösning. Men det hela bygger på att Sundsvall underkastar sig oss som mer eller mindre ett farmarlag. Det har de aldrig gjort med någon uthållighet. Varken ledning eller fans. Jag tror mer på KalPa-lösningen faktiskt
Sonnie säger dessutom lite annorlunda i tidningarna.
F.ö så tycker jag att det här var en intressant krönika. Vad säger ni om det?
Jag är positiv.