Inlägg: 1308009
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordo
Ord å inga visor där in´t, har kudden vart hård i natt. Jag är beredd att hålla med, ibland är nivån ett antal tum under isen, men kankse det är så med öppenheten?
Sen är det nog så att, när man är död får man lov att hålla käften.
Ha det Magge/Buxås expressen....
Ord å inga visor där in´t, har kudden vart hård i natt. Jag är beredd att hålla med, ibland är nivån ett antal tum under isen, men kankse det är så med öppenheten?
Sen är det nog så att, när man är död får man lov att hålla käften.
Ha det Magge/Buxås expressen....
Detta hade man aldrig kunnat drömma om för 10-15år sedan. Men verkligheten har hunnit ifatt!
Pinsamt!