Inlägg: 1308033
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Klart du får ha en åsikt! Även jag har varit nybörjare en gång i tiden. Nu var det inte i första hand dig jag syftade till. Mig veterligen har inte du gjort några klavertramp som jag kan dra mig till minnes.
Redigerad kommentar