Uno Gordon: Nu tycker tydligen pikkarainen att Timrå IK skall bet. hans böter på 40000kr,det bör han väl kunna göra själv med den lön han har 200-300000 /mån bör väl räcka för boten,det är väl dags att börja prestera istället för att ställa såna krav,det kan även vara en Tidningsgrod vad vet jag men men nåt sjukt är det om det är sant.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
200-300000 /mån bör väl räcka för boten,det är väl dags att börja prestera istället för att ställa såna krav,det kan även vara en Tidningsgrod vad vet jag men men nåt sjukt är det om det är sant.