Mackelito: hallin ska inte göra mål . han ska checka som fan . retas och vara jobbig . och de jobbet gör han bättre än jag räknat med i alla fall . tycker defenitivt att han platsar i timrå . han är otroligt mycket bättre än han var i ssk .. som i fornstora dagar
Inlägg: 1308065
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Hallin gör sitt jobb, skillnad med den där styf som var en jobbig jävel förut, nu surar han bara och är totalt värdelös!
Skogs gillar jag mer och mer, han är rejäl och känns betydligt mycket lugnare att ha på isen.
Skogs gillar jag mer och mer, han är rejäl och känns betydligt mycket lugnare att ha på isen.