Simmalugnt: Vi har visst ett dåligt lag.
Inlägg: 1308553
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Jamen du får väl bli Modolid eller Brynäsare eller något då!
Jamen du får väl bli Modolid eller Brynäsare eller något då!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2: Dom blir halvskrala p.g.a den tunna truppen vi har samt en sportchef som hela tiden vill förstärka mem en överkucku som inte får fingrarna ur.