Helg Ernest: Visst är det så, visst är det så. Men att intresset har svalnat så här kraftigt på bara några år är märkligt. Det är det jag menar. Vi hade oftast i alla fall en buss under de flesta bortamatcherna tidigare år.
Men men.......Gå ut och var glad, köp Club Zebra. Vi tar nya tag!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men att intresset har svalnat så här kraftigt på bara några år är märkligt. Det är det jag menar. Vi hade oftast i alla fall en buss under de flesta bortamatcherna tidigare år.
Men men.......Gå ut och var glad, köp Club Zebra. Vi tar nya tag!