1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1308988

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ha ha precis det tänkte jag skriva inatt men jag är så blygsam av mig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Torget i Timrå med bolaget i bakgrunden en bidragslördag är väl annars ett klassiskt motiv. Annar; sitter bredvid Halonen på Charmc han firar gårdagens seger med en räkmacka...

Sv: Apropå nånting...
Angående bristen på kommunikation mellan Timrå och Sonnenberg, kan det vara så enkelt att Linkan ich Tomas Johansson inte kan prata engelska ? Är det därför vi får så motstridiga uppgifter beroende på om media pratat med Linkan eller Sonnenberg själv. Finnarna verkar Tarvis ha hjälpt till med. Om så är fallet kan väl ledningen ta hjälp av någon engelsklärare eller gå till klacken. Något lurt är det i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.