Sören Persson har helt tappat matchen, ja... nu kompenserar han. Tycker man får se sån här skit alltför ofta i ES.
Inlägg: 1309138
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Domarna ger ju bort matchen till AIK, patetiskt är vad det är och ingen av de vitsvarta får nånsin nå skit av media.
Sv: Apropå nånting...
...så är nästa omgång lite av en nyckel. Vi har möjligheten att dra ifrån ssk och nästan alla lag i våran direkta närvaro möter lag som poängmässigt är en bit ifrån. Modo möter SAIK, Luleå - DIF, LHC - FHC och BIF - HV71...läskig omgång!