Timrå Icon: Själv handlar jag bara av Fabrikörn.
Inlägg: 1309182
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men bolaget ha bara flyttat 50m så du hade nästan rätt ;-). De ligger alltid bredvid Konsum av någon anledning?
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Aah, men där har vi ju det! Tack vare dig hajar jag tillslut varför Timrå IK tvingas dras med rykten om spelare som super. Det är den här Fabrik-örn du pratar om. Snacka om att direktleverans, liksom.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen - bort med den här jämansch örnskrället från våran klubb och det NU!!!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen - bort med den här jämansch örnskrället från våran klubb och det NU!!!