Inlägg: 1309207
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Och jag som precis tänkte rekommendera, vem det nu var här inne som skulle tatuera sig, att se till så de två decimeter höga bokstäverna i pannan syns rätt i spegeln. Fast då håller jag årmiT för mig själv.
Jag har nästan lust att på äkta Modomanér gå in och ge min sansade, kloka bild av incidenten. Lära dem ett och annat.
Redigerad kommentar