Olle: För en vecka sedan fick jag en son. Han är Timråsupporter så klart och har hittills i sitt liv tagit fyra poäng av sex. Till skillnad från alla oss andra har han alltså aldrig sett Timrå förlora. Jag kan inte tänka mig att SSK är laget som ändrar på det.
Inlägg: 1309541
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
El Maco: man får väl säga grattis då =) Det plus att jag återigen hängt upp min tröjja på väggen tror jag ahr gjort att vi inte torskat än ;-)
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
El Maco: Ett stort grattis till er!
Nej vi bör ha mycket goda chanser att ta 3 pinnar men som vi spelar hemma finns det inga garantier. Jag och min kompis Jack D ska ta ett par järn inför match, bara för säkerhets skull.
Nej vi bör ha mycket goda chanser att ta 3 pinnar men som vi spelar hemma finns det inga garantier. Jag och min kompis Jack D ska ta ett par järn inför match, bara för säkerhets skull.