El Maco: man får väl säga grattis då =) Det plus att jag återigen hängt upp min tröjja på väggen tror jag ahr gjort att vi inte torskat än ;-)
Inlägg: 1309547
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
st.nu/sport/timraik/1.2517321-nedslapp-timra-ik-sodertalje-sk
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.2517763-nedslapp-timra-ik-sodertalje
motstridiga uppgifter om laguppställningen ikväll, vilken brukar ha rätt? jag hoppas på st idag
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.2517763-nedslapp-timra-ik-sodertalje
motstridiga uppgifter om laguppställningen ikväll, vilken brukar ha rätt? jag hoppas på st idag
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
I kväll mönstrar vi en tredjekedja som består av Pikken- Lander- Vino
Känns som att det kan bli något!
Känns som att det kan bli något!