mikenomad: Den här har nyss fått sparken. Jag sätter en liten peng!
Inlägg: 1309600
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Är han nånting att ha?
Sonnie verkar det skita sig med o läser man Dagladet så har dom 3-4 spelare som står på "kö" för att komma.
Vi behöver klass. Mycket klass om Sonnie inte kommer.
edit: Han är ju rightare, inte helt fel.
Sonnie verkar det skita sig med o läser man Dagladet så har dom 3-4 spelare som står på "kö" för att komma.
Vi behöver klass. Mycket klass om Sonnie inte kommer.
edit: Han är ju rightare, inte helt fel.
Redigerad kommentar