Portello: Det var väl bara nån säsong sen som han själv brann av rejält efter ett par knepiga domslut emot sig?
Bäst i ämnet måste ändå den där gnagaren vara. Han som verkligen tänkte till och kom fram till att målburen måste vara felkonstruerad så att det bara såg ut som om att pucken var inne.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bäst i ämnet måste ändå den där gnagaren vara. Han som verkligen tänkte till och kom fram till att målburen måste vara felkonstruerad så att det bara såg ut som om att pucken var inne.