KniveN: Skillnaden mot för nu är ju dock att då kom han med matchtempo i kroppen via Schweiz och inte från "semester".
Självklart vill man se honom här, men frågan är om vi det är värt det i det här läget? Nio omgångar kvar var det nån som skrev och sen lär det väl ta ex. antal matcher innan han är uppe i varv. Då kan det vara för sent...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Självklart vill man se honom här, men frågan är om vi det är värt det i det här läget? Nio omgångar kvar var det nån som skrev och sen lär det väl ta ex. antal matcher innan han är uppe i varv. Då kan det vara för sent...