1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309662

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Hahl Bundy: Det kan väl också bero på supportrarnas inställning efter "sveket" när han gick till Frölunda. Han är nog inte speciellt välkommen om man säger så. Men därifrån till att hellre jobba för Modo, nä fy faan.
TJ's roll i det hela vet vi som står utanför nog ganska lite om.
Det vi vet är att Nubben lade sig till med en alltför kaxig attityd inom organisationen och ställde orimliga krav för sin egen del. Så kan det gå om man har svårt att hantera sin framgång och att behålla ödmjukheten och viljan till samförståndslösningar i olika situationer.

Svarskommentarer

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
John K:

"TJ's roll i det hela vet vi som står utanför nog ganska lite om."

Å andra sidan så har han fortsatt att montera ner föreningen sedan Nubben stack/tvingades bort.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.