1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309707

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
ÖstrandsNisse: låt oss leka med tanken att T.J slagit nubben på käften . eller ännu värre legat med hans fru eller något riktigt fult . är T.J . eller någon annan enskild person som han skulle kunns haft en tvist men synonymt med klubben timrå ik och alla dess supportrar . för de känns ju lite som att de som hänt i denna affär verkligen drabbat klubben. och att många supportrar tycker att hela händelse förloppet känns djävligt knepigt är inte speciellt konstigt . jag tror absolut inte de är ens fel att två tryter .. men om två tryter så ska inte en hel organisation bli lidande av de . om Obama började bråka med någon i parlament . och han avgick som president mitt i mandat perioden och vart president i irak i stället . tror du folk skulle bry sej om att han var ovän med någon i parlamentet

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.