1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309713

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
El Maco:

Hahl, Pyörälä, Lehtonen et al har väl en egen fri vilja att välja var de ska spela eller använde Nubben tankekontroll, eller kanske Voodoo?

Sedan så går det ju inte att utesluta att Hahl kanske bytte klubb av samma skäl som Nubben.

Pyörälä ville till NHL vilket gick så där, det fanns väl ingen klausul som sa att han var tvungen att spela med Timrå om han återvände till Sverige?

Lehtonen var väl inte direkt någon hjälte här inne efter Bambihistorien mot HV.

Vill de inte spela här så vill jag inte ha dem här, sedan om det beror på Nubben eller någon annan det tycker jag är rätt ointressant.

Svarskommentarer

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?

Simmalugnt: Och så tänker du. Tänk, man kan komma till olika slutsatser och den här fantastiskt välkomponerade omröstningen tillfredsställer alla olika smaker.

Norberg själv verkar i alla fall vara insiktsfull och luta åt "No fucking way" med tanke på svaret i intervjun som Uno Gordon citerade.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.