1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309745

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Bragd-Birger, etc: Är det ingen av alla nubbenhatare här inne som någonsin kommer förstå hur mycket Nubben gjorde för Timrå när han var här? Samt även i FHC, ni kan ju inte säga att de spelare han värvade som är av gammalt timråvirke direkt har rosat marknaden? Nubben är ett avslutat kapitel, thats it! Deal with it, ni kan ju inte göra så mycket mer. Är så jävla less på allt satans tjat om Nubben! Ingenting av allt tjat gynnar varken vardagen eller våran förening, man blir bara irriterad. Tack för mig.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
ersson: Risken är obefintlig att Nubben återkommer till föreningen eller i rollen som Sportchef/General Manager i framtiden. Den epoken är över och förbi. Det kan bli en konstpaus från hockeyn i några år som det känns just nu. Men bli inte förvånade om Kent Norberg dyker upp i E.ON Arena i framtiden som talangscout/agent. Det är mitt tips!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.