T T: Om du tycker att ett straffmål är poesi, så är det en väldigt dyr straff med tanke på att detta är det enda han har levererat i år hittills med sina 300 i månaden.
En straff för en mille är inte gott nog om du frågar mig!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om du tycker att ett straffmål är poesi, så är det en väldigt dyr straff med tanke på att detta är det enda han har levererat i år hittills med sina 300 i månaden.
En straff för en mille är inte gott nog om du frågar mig!!