SuperMupster: Vi börjar starkt, har mycket puck och bra fart. Sen börjar vi på det där vanliga sättet med att söka svåra pass och glida runt där ute. SSK spelar upp sig och spelar betydligt bättre under andra halvan av perioden. Aningen närmare 0-1 än tvärtom just nu tycker jag. Lander hade iofs ett fint ribbskott tidigt i perioden.
Inlägg: 1309832
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Olle: Ja bra första 10, tycker dock det ser rätt okej ut överlag, även om vi inte har något spelövertag så kämpar man förtjänstfullt.