Olle: Ja bra första 10, tycker dock det ser rätt okej ut överlag, även om vi inte har något spelövertag så kämpar man förtjänstfullt.
Inlägg: 1309840
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
RocknRolf2: Det FANNS intentioner. Just nu kan jag nog inte påstå att jag har sett sämre timråspel den här säsongen.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
RocknRolf2: Själv vågade jag inte ens köpa hem matchen. Men det låter bra att man kämpar. Kämpa is the shit.