nu spelar vi stökigt. BP var bra, därefter känns det inget vidare
Inlägg: 1309888
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
pefr: Alltså vad beror det på att vi match efter match drar på oss så många 2min.
Hela tiden!
Hela tiden!
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
timrå är inte bättre än så här... spelar som ett junior lag 3a på puckarna hela tiden
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Vad är det med alla utvisningar? Känns ju väldigt stabilt detta.