Inlägg: 1309894
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
nixXz: enkelt.. för dom är så dåliga... enda sättet o stoppa motständaren från o göra mål är och göra så
Hela tiden!