nixXz: enkelt.. för dom är så dåliga... enda sättet o stoppa motständaren från o göra mål är och göra så
Inlägg: 1309898
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
stoff: ja tyvärr ät det nog så, hinner helt enkelt inte med motståndarna.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Ni som åser hockeyfesten, hur ser våra s k stjärnor ut? Hirso, Pikka t ex, spritter dom av spelglädje och frenesi?