Gud så dåliga Timrå är nu, förståligt som fan att de är så lite folk som de är i hallen.Detta kan inte leda till något bra alls, och PP jag fattar inte att dom kan vara så usla i den spelformen, istället för att dra upp tempot sänker man de så motståndarlaget får de lite lagomt lugnt, fan !
Inlägg: 1309935
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Snoop: Idag för första gången nånsin orkade jag inte gå o se eländet, jag pallar inte längre måste få ett break från detta.
Nog för att dom är dåligt grundtränade men detta kan bara leda nedåt, nedåt.
Stoppa nedmonteringen av Tmrå IK!!!
Nog för att dom är dåligt grundtränade men detta kan bara leda nedåt, nedåt.
Stoppa nedmonteringen av Tmrå IK!!!