1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309935

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Gud så dåliga Timrå är nu, förståligt som fan att de är så lite folk som de är i hallen.Detta kan inte leda till något bra alls, och PP jag fattar inte att dom kan vara så usla i den spelformen, istället för att dra upp tempot sänker man de så motståndarlaget får de lite lagomt lugnt, fan !

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Snoop: Idag för första gången nånsin orkade jag inte gå o se eländet, jag pallar inte längre måste få ett break från detta.

Nog för att dom är dåligt grundtränade men detta kan bara leda nedåt, nedåt.

Stoppa nedmonteringen av Tmrå IK!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.