Inlägg: 1309944
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
sarg ut: Ja de ser inte alls lovande ut, man hoppades att det skulle bli roligare att titta på hockeyn i år, men hittills är det absolut inte det.
Nog för att dom är dåligt grundtränade men detta kan bara leda nedåt, nedåt.
Stoppa nedmonteringen av Tmrå IK!!!