1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309978

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
RocknRolf2: Straffen är glömd. Den här matchen hade han chansen att visa att han ämnar att vända sin negativa trend men istället kommer han ut som en jävla hösäck på isen. Om han börjar stänka in matchavgörande puckar i var och varannan match så får han vara hur lat som helst, tills dess får han gärna titta lite mer på skridskoåkningen Lander, Axelsson mfl. visar upp och helt enkelt rätta sig i ledet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
TJOHOOOOOO!!!

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Timrå måste börja spela modern hockey vilket vi gjorde redan 2002-2006. Mårts i all ära men det gjorde Timrå redan för många år sedan, innan Challe alltså. Jag snackar om Timrå hockey som lander brukar kalla det men det krävs att de orkar spela detta spel i 60 min men det gör de inte nu - för dåligt tränade helt enkelt. Här vilar ansvaret tungt på spelarna själva och på fystränaren men här har vi helt klart tappat mark o inte hängt med i utvecklingen här heller....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.