KniveN: Nu fryser vi tabellen till slutspelet ;-)
Inlägg: 1310184
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Timrå Icon:
Känns som några av lag ovan TIK i tabellen kommer att dala, typ AIK som kanske har haft sitt för ett tag. Det känns lite i tårna som om tabellen snart sätter sig, glappet ner till botten kanske ökar å vi hänger på lagen i topp.
Vore nice.....
Känns som några av lag ovan TIK i tabellen kommer att dala, typ AIK som kanske har haft sitt för ett tag. Det känns lite i tårna som om tabellen snart sätter sig, glappet ner till botten kanske ökar å vi hänger på lagen i topp.
Vore nice.....
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Timrå Icon: Nä efter nästa match när både modo och frölunda ligger på kvalplats.