Inlägg: 1310198
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Abron: Vi är sämst boxplay en av de sämsta i powerplay sist i fairplay
målvakts posten på 10 plats glad om slipper åka ur är då jag (expert)
målvakts posten på 10 plats glad om slipper åka ur är då jag (expert)
Känns som några av lag ovan TIK i tabellen kommer att dala, typ AIK som kanske har haft sitt för ett tag. Det känns lite i tårna som om tabellen snart sätter sig, glappet ner till botten kanske ökar å vi hänger på lagen i topp.
Vore nice.....
Redigerad kommentar