El Maco: Det är vad jag kallar supporter det!
Inlägg: 1310288
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Jag satt visserligen en bra bit ifrån men det kändes inte som offside när Videll nätade. Någon som har bättre koll?