Jag satt visserligen en bra bit ifrån men det kändes inte som offside när Videll nätade. Någon som har bättre koll?
Inlägg: 1310290
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
T T: Solklar offside! Och det var tur att domarna såg den för det fanns ett par andra, minst lika klara, som dom missade i afton.