1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1310348

Sv: Apropå nånting...
Man undrar lite sådär halvslött vad det kan vara för familjeskäl som gör att Sonnenberg inte kan komma tidigare utan först efter jul. Kanske har han lovat att vara tomte i år, vad vet jag (= inte ett skit).

Eller kan det vara så att han inte tränat på så bra och vill "köpa" sig en månads träning? Avd. konspiratoriska teorier på arbetstid.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Captain Crash: Eller så ska han bli pappa igen....

Annars; Älskar Corsos svar i Aftonbladet på frågan om han är en av lagets bästa spelare. "Jag tycker ju det. Annars skulle jag väl inte tjäna så mycket som jag gör."

Inen jävla jantelag där inte eller hycklande falsk blygsamhet. Underbart! :-D

Sv: Apropå nånting...
Captain Crash: ...han ska visst enl. obekräftade uppgifter bli Farsa...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.