Inlägg: 1310366
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Dags för Åkerlund att få chansen igen, jag hoppas verkligen han gör bra ifrån sig.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
John K:
"Fd Svenska mästarna" det kan man ju kalla alla förutom Timrå och Linköping...Sköning!
"Fd Svenska mästarna" det kan man ju kalla alla förutom Timrå och Linköping...Sköning!
Nu ställs Modo mot ett Timrå som har som enda bränsle att det är just Modo vi möter. TIK brukar ju kunna mobilisera extra vilja på bortaplan, vi får hoppas att det lyckas och att vi kan spöa skiten ur motståndet.