1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1310366

Modo - Timrå IK 2010-11-25
Modo torskade stort hemma mot SAIK igår. Man kan ju undra vad som hänt med fd svenska mästarna från Ö-vik. Dom lär nog vara fyllda av revanchlusta och vill visa sin publik att dom kan vinna igen. Det lär vara bränsle nog för att möta TIK som dessutom gjorde en dålig match mot SSK igår.
Nu ställs Modo mot ett Timrå som har som enda bränsle att det är just Modo vi möter. TIK brukar ju kunna mobilisera extra vilja på bortaplan, vi får hoppas att det lyckas och att vi kan spöa skiten ur motståndet.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Dags för Åkerlund att få chansen igen, jag hoppas verkligen han gör bra ifrån sig.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
John K:

"Fd Svenska mästarna" det kan man ju kalla alla förutom Timrå och Linköping...Sköning!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.