Simmalugnt: Förvisso har du rätt. Dock är det bara ett av lagen som kommer från Ö-vik, som jag skrev.
Inlägg: 1310394
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
John K:
Absolut jag tyckte bara att det var onödig information, lite som att skriva Fd Svenska mästarna Skellefteå AIK. Men jag förstår givetvis att du ville pika Modoliderna litegrann. Vilket iofs kan slå tillbaka då vi ju tyvärr inte kan skriva Fd Svenska mästarna Timrå IK.
Absolut jag tyckte bara att det var onödig information, lite som att skriva Fd Svenska mästarna Skellefteå AIK. Men jag förstår givetvis att du ville pika Modoliderna litegrann. Vilket iofs kan slå tillbaka då vi ju tyvärr inte kan skriva Fd Svenska mästarna Timrå IK.