Inlägg: 1310395
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Åkerblom i 6e: Jag måste säga att det där, tillsammans med bilden, var ett rätt lustigt inslag på en annars ganska torr hemsida :)
Hört i hallen
*Dåligt censurerad bild på Huss*
Oroliga människor hörde av sig innan matchen i tisdags om att en bil på A-lagets parkering stod med larmet på. Det dröjde dock ganska länge innan bilens ägare stängde larmet och motiveringen skall ha varit:
- Jag visste inte ens att jag hade larm på bilen....
Av den anledningen önskar bilägaren vara anonym
- Avd. Man lär sig nåt nytt varje dag
roligt, fast ne