Inlägg: 1310490
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
hedman, dimi och cook är ej med imrogon emot timrå, känns ju ganska skönt att det inte bara jämt är timrå som kommer med ett slaktat lag inför derbyna.
Hela tiden har jag känt att det är Timrå IK som hanterat det här riktigt illa men nu, med Sonnenbergs krav på att inte spela innan jul, så tycker jag att hela situationen kring hans träningsupplägg blir än mer relevant. Som linkan säger så får vi kanske inte lika mycket för pengarna i Sonnenberg.
Det känns orimligt att skriva ett svindyrt kontrakt med en spelare vars träningsstatus är okänd och vars matchträning är obefintlig, speciellt när vi behöver honom NU och när han av okänd anledning inte kan spela innan jul.
In med Murley! Tack för allt, Sonnenberg!