Åkerblom i 6e: Linkan är lite av en mästare på det här med dimmridåer. Så vi får väl se vad som händer. Innan det dyker upp info på den officiella hemsidan så ser jag AB och övriga som "säkra källor".
Inlägg: 1310575
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Läste nyss att Dimitrakos fått kicken av Modo.Måste ju vara en kanonvärvning för Timrå.Han borde vi försöka få.