Realist: tror det finns nån i J18 som är lika bra som dimitrakos också ja :)
Inlägg: 1310610
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Uppenbarligen har det inte stämt för honom i Modo,men jag liksom du kanske sett honom då han spelade med SAIKoch då var han riktigt vass,Tror han gjorde 50 poäng den säsongen