Realist: En ren gissning är väl att han skulle kosta oss lika mycket som Murley, BS och Sandin tillsammans.
Inlägg: 1310620
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Jo,men samtidigt så brukar han vara en poänggörare.Det är det vi behöver,inte fler spelare till 4.e femman