Inlägg: 1310938
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Jo visst har han det, det är bara synd att han så sällan spelar på full kapacitet.
Jo visst har han det, det är bara synd att han så sällan spelar på full kapacitet.
Snälla Skogs, spela ikväll.
Redigerad kommentar