1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1311004

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Irro med Corso. Jag som precis börjat tappa min oförklarliga aversion mot snubben efter hanses fina matcher på slutet. Men, men. Och Kolan på det, samt Skogs. Där är ju den sistnämnda det stora avbräcket enligt mitt förmenande, även om Kolans chockerande slagskott sist gav mersmak. Tänk om han börjar göra sådär på match flera gånger framöver? Nice i s f.

Hursom, det är ju kul för Modo att man jämnar ut lite och tar udden av deras timråkomplex. Dom är som bekant aldrig lika löddriga av speliver som när Timrå har en diger skadelista. Minns fortfarande någon match hemma när Timrå hade halva laget borta. Helvete, så modospelarna var till sig. Dom närmast slogs om att få hoppa ut på isen. Gulligt!

Nu vill jag se rejäla tag och full fokus. Inget kladd, inget alibispelande. Peta Hirso om han fortsätter med sitt jag-får-Hynning-att-se-ut-som-Kristina-Lugn-agerande. Någon jävla måtta får det vara.
Lite orolig över Åke i kassen. Förhoppningsvis ett genidrag av Perra, men som många andra vibbar det falskt att ställa över Pitten efter de matcher han gjort sedan uppehållet. Snubben är i Zonen.

Enough said. Kontenta: smiska Snippan!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.