RocknRolf2: Ingen skugga över Halonen, hans kollega ställer honom på blå och han tar en, i mina ögon, nödvändig utvisning för att undvika friläge där.
Inlägg: 1311157
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Men MoDo...att de ens fortsätter. Det bästa vore nog för deras del att de kliver av matchen innan det blir ännu pinsammare
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Men nu jävlar osar det reducering. Alla studsar med oss just nu, det speglar inte matchbilden...