Det här stinker typ 5-4 till MoDo lång väg. Jag blir i alla fall inte överraskad om MoDo går ikapp till 3-3 innan andra perioden är över. Man har ju varit med förr. Men det är klart att det är roligt så länge ledningen varar...
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte