-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4976)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Annars är det sedvanliga och onödiga utvisningar i parti och minut. Det måste bli bättre där!
Ole-Kristian Trullesnurr är en tuffing. Nästan så att man själv blir rädd framför skärmen. Han passar bra in i Modo tycker jag.
Hoppas man kan täta till det i andra. Men det lär bli en sedvanlig slita-håret-period. Smartare i mittzon (inga hafsiga/smånonchalanta pass när alla går!) och ligga lite mer på rulle. Det finns rejäla ytor att kontra på, och vi har några speedkulor. Fick ribba av Röymarks BP-spel. Den snubben har frenesi när han trampar i gång. Hallins uppåkning var mysig också.
Åkerlund ger...inget supertryggt intryck. Jag blir nervös så fort dom börjar leta läge i zon. Hoppas marginalerna fortsätter vara på rätt sida.
Smiska mer! Nu tar vi fjollorna!