1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1311229

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Småskön period. Modo ligger på och surrar friskt, men Timrå går upp och bitchslappar. Pang-pang-pang!
Annars är det sedvanliga och onödiga utvisningar i parti och minut. Det måste bli bättre där!

Ole-Kristian Trullesnurr är en tuffing. Nästan så att man själv blir rädd framför skärmen. Han passar bra in i Modo tycker jag.

Hoppas man kan täta till det i andra. Men det lär bli en sedvanlig slita-håret-period. Smartare i mittzon (inga hafsiga/smånonchalanta pass när alla går!) och ligga lite mer på rulle. Det finns rejäla ytor att kontra på, och vi har några speedkulor. Fick ribba av Röymarks BP-spel. Den snubben har frenesi när han trampar i gång. Hallins uppåkning var mysig också.

Åkerlund ger...inget supertryggt intryck. Jag blir nervös så fort dom börjar leta läge i zon. Hoppas marginalerna fortsätter vara på rätt sida.

Smiska mer! Nu tar vi fjollorna!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.