Manderville: Vassego:
Inlägg: 1311917
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så är det en mycket, mycket bra fredag! Min buss går förbi några kontor i anslutning till tågstationen där ett av rummen misspryds av en stor Modoflagga på väggen. Småmysigt att kika in där idag...:)