John K: Backkris till den matchen som det ser ut idag. Vi får hoppas att Kolan är frisk i magen utan rännsketa bara. Skogs har kört elchocker i ljumskarna dygnet runt så han hoppas man ju på. Dalroth får spela antar jag. Granath o Jokela definitivt borta.
edit: Uttänjt inre ledband så är Jokela borta 6 veckor. Jag tror att det som bäst är så. :(
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi får hoppas att Kolan är frisk i magen utan rännsketa bara.
Skogs har kört elchocker i ljumskarna dygnet runt så han hoppas man ju på.
Dalroth får spela antar jag.
Granath o Jokela definitivt borta.
edit: Uttänjt inre ledband så är Jokela borta 6 veckor.
Jag tror att det som bäst är så. :(
Redigerad kommentar