Inlägg: 1312334
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
mera slagga:
När vi bastar för Tikers blir det mål,
när vi bastar för Tikers blir det mål,
när vi bastar för Tikers,
när vi bastar för Tikers,
när vi bastar för Tikers blir det mål.
Yippie yeah yeah yippie yippie yeah,
yippie yeah yeah yippie yippie yeah,
yippie yeah yeah,
yippie yippie yeah yeah yippie,
Yippie yeah yeah yippie yippie yeah...
När vi bastar för Tikers blir det mål,
när vi bastar för Tikers blir det mål,
när vi bastar för Tikers,
när vi bastar för Tikers,
när vi bastar för Tikers blir det mål.
Yippie yeah yeah yippie yippie yeah,
yippie yeah yeah yippie yippie yeah,
yippie yeah yeah,
yippie yippie yeah yeah yippie,
Yippie yeah yeah yippie yippie yeah...
Redigerad kommentar
Käääääääääämpa Timrå!