Inlägg: 1312364
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
DJ Hemp: Annars är ju klassikern
vräk in pucken och fort skall det gå go go go
Brynäs jävlar, åt helvete nu go go go
[konstpaus] och fort skall det gå
inte dum
vräk in pucken och fort skall det gå go go go
Brynäs jävlar, åt helvete nu go go go
[konstpaus] och fort skall det gå
inte dum
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Breaking news! Eller inte..
Men fick iallafall höra av Werneman som var hyffsat säker att Paul Eriksson lirar med a-team ikväll!
Men fick iallafall höra av Werneman som var hyffsat säker att Paul Eriksson lirar med a-team ikväll!
När vi bastar för Tikers blir det mål,
när vi bastar för Tikers blir det mål,
när vi bastar för Tikers,
när vi bastar för Tikers,
när vi bastar för Tikers blir det mål.
Yippie yeah yeah yippie yippie yeah,
yippie yeah yeah yippie yippie yeah,
yippie yeah yeah,
yippie yippie yeah yeah yippie,
Yippie yeah yeah yippie yippie yeah...
Redigerad kommentar